En lugn o avkopplande dag

idag skulle bli en mer hektisk dag än vad de blev om jag säger så! Skulle ha träffat en god vän men jag avbokade i sista stund då mannen o svärfar skulle komma hem tidigare för att jobba på huset nu när vädret är på vår sida! Taket måste ju bli klart i år!!!!!:...

Så jag fick avboka men de kommer fler dar eller hur tjejen!?
Men tog de lungt eller rättare sagt morgonen var fde full rulle. började att gå till dagmamman , knata tbx. sedan så hoppa ja in i dischen direkt,. sååå skönt!
För att sedan byta alla sängkläder... i vår o tripsies säng... städa upp lite o sedna sätta sig vid datorn o tv4 för mitt morgon kaffe! Min heliga stund på morgonen, min rutin som jag måste ha! att få doppa mackan i kaffet. finns ej ngt godare!:)

Efterde så satte ja mig ute i solen o njöt av att bli brun, men blev dock lite bränd istl, men de går över..
Njöt av att veta att ja fått jobb, ett som jag ville ha!!

Sedan så blev de ena efter andra... jobb gjort.. på vägen till woody fick ja en dunder känning, hade ingen bs mätare med men kände att den var otroligt låg, kallsvettades frös, mådde dåligt mm
Så mannen min skynda sig att slänga upp matrialet på taket, in på minlivs här o köpte till mig goidis som skulle få upp de snabbt.... de enda ja ville ha, de var SKIT LÅGT... o  då blir man så enormt sugen på godis, kan äta upp en hel affär då! .
hann äta lite innan ja var hemma o kollade bs då , 3.3 DÅ. HALLÅ HUR LÅGT HADE JA DÅ INNAN????
Tog ändå 3 enheter till godiset eftersom ja vet att de stiger sen,, nu låg de bra... Men blir sååå arg.. ja som ätit bra herla dagen nyttigt mm, men då kommer denna kännning o ja får ge mig! argt eller?
Men men , sånt kan de bli ibland!

Nu har ja just avslutat pappersjobbet med företaget, skall hjölpa mannen min el städa .. ej bestämt mig:)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0