En välförtjänad sömn!

Idag eller nu rättare sagt är jag så sliten o seg! så en bra natt sömn är ja doick värd!
Har hållit på hela dagen lång, fick mig lite sol eller sov pause. då jag somnade i solen, o de syns kan jag lova! RÖD!!!!!

Sedna kom sävrföräldrarna som hjälpte mig med att köra till tippen då ja vägrar att köra släp. så vi fick allt de vi ville slängt! så nu ser de fint ut på tomten!! så skönt ddå de tunger en att ha stökigt. mig iallafdall!

Sedna så baka ja en morotskaka till svärfar o mor.... men tror nog ja åt en stor del av den med:) eheheh måste ju! spec då man har känningar då går de första tänkbara ner!!!
Kvällskanten blev en snabb dusch för sedan till barkarbyu med min man o dotter, lite koll och samt vi bestämde oss för att skippa mat i dag på rest... de blev en dag vi unnade oss istl. eftesom vi firar 5 års tillsammans i dag!

Vi köpte lite saker till huset, inredning.. oc htrista fick lite bollar mm! men vi fick en mysig dag tillsammans!
Skall ta o hitta på ngt roligt när vi firar 1 års bröllops dag den 20 juli.... de ni!!! säger ej vad fråns de är dax!:)
Men kul kommer de bli!
nu passar ja på att städa upp efter en busoig tjej!!! hon slaggar o mannen är på taket o jobbar. så dax att göra ngn nytta!!! :)

morgon dagen är de upp tidigt för att dra sig mot gymmet o köra ett ordetl pass eftersom de har stängt under midsommaren!. måndag blir som vanligt med tärningen i gen! skönt där!!!

just de . vad tycks om mina nya skor?


Kommentarer
Postat av: Teija

Det är en konst att träna när man har diabetes. Du gör det så bra!

Snygga skor! Kram:D

2010-06-26 @ 23:36:16
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se
Postat av: izzy.

Okej! under min tonårstid hade jag ofta höga värden men det var mitt eget fel mestadels för då skötte jag mig inte alls bra. ville väl vara som alla andra helt enkelt eller något. testade då med pump ett tag men jag blev också väldigt sjuk flertalet gånger (mådde jättedåligt och fick kramp i musklerna, det gjorde så fruktansvärt ont.)så tillslut tyckte jag inte att det var värt det längre att hela tiden måsta g runt och vara rädd att man inte fick i sig tillräckligt med insulin så då bytte jag tillbaka till pennor igen för att få tillbaka kontrollen liksom men jag trivs så otroligt bra med dem faktiskt. Men usch så hemskt! måste ju ha varit helt gräsligt...:( Ah, smart att man kan göra så (att ha både och pump och penna) har jag aldrig tänkt på innan.



Haha det håller jag med om är så otroligt givande att dela tankar och erfarenheter med andra som har samma sak tycker jag :)



Kram! hoppas dagen vart bra :)

2010-06-28 @ 21:45:17
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0