Ett glädjande besked!

Idag blev jag mer än lycklig!!!!  jag trodde je de ens var sant, ja som hade gett upp!!!
Ifredags så ringde de mig från ett jobb jag sökt! eller räöttare sagt ja rtingde upp eftersom de var en vecka sedan ja sökte och hade verkligen hört bu eller bäää  från de. Så jag ville kolla läget, se att de fått in ansökan o CV mm

Så de ringde sedan upp och vberätrta läget, att de je haft tid och skulle gå igenom ansökningarna till helgen! och igår hörde ja ionget... trodde då de var slutet, inget positivit ialalfall!
Men så idag vid 16 tiden ringde telefonen, de var från Mäklarhuset.... ja skall dit nästa vecak på intervju. jehaaa!!
Så peppad ja är o glad!!! bara ja ens får komma dit o visa mig så har ja vunnit en hel del!!!

Ja skall bara ha detta jobb!! De ligger så nära mitt hem, ja kommer kunna ta mig dit på tåget med två stationer el bil på ca 15 min. kan de bli bättre? så håll tummarna yttligare en gng till för mig! För de ni gjorde sist var o gav mig detta!

de var detta som var min hemlighet, de som ja hoppades på mm! Och nu har halva gått i dröm! Så hoppas hela drömmen slår in!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad kul catta hoppas verkligen att du får det gumman jag håller mina tummar KRAM

2010-06-02 @ 07:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0