I torsdags!

jaa de blev en träning för mig! ja åkte till gymmet trots jag kände mig sliten o lat trött o allt där intill. Men ni vet, väl nere på gymmet blir man lätt pigg, motriverad mm

jag hade dock satt på mig fel skor så när ja gick , sprang på bandet fick ja så ont i benhinnorna som ja kan få .. skornas fel! de var mina snygga inneskor, nike mer som fitness skor ej löparskor!:(
MEN  fick mig ialalfall 40 min cardio.. bestående av crossen, bandet!

Sedan blev de en bra tid gymmande genom hela kroppen, lättare vikter med fler reps! måste ju träna upp kroppen med lägre vikter för att få in rörelserna och ej över belasta kroppen, både för min skadas skull och för att ej chockera min kropp! Men de blir succ uppåt med vikterna när ja märker att kroppen pallar de med!

Så hel het denna vecka blev så här:

Mån: gym
Tis:  gym/ 30 min kond
Ons:  prom/intervall/PW (50min)
Tors: gym/40 min kond

Bra vecka för att nyss börjat! Nu i helgen blir de vila... kanske en PW imorogon sedan en ny start på måndag med gym!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0