Jobba på huset , själv:(

Idag sskall ja göra min man glad. ja skall jobba på huset, måla vindskivorna och städa medan han jobbar... så glad han blir när han kommer hem!1 o ja får vara ute i soooolen, kan de bli bättre!

Sitter nu o dricker mitt kaffe: mumsigt och självklart mina synerlin som 'även min man tar dagligen nu!!! inte för att ja vet om de hjälper så mycket. lite piggare blir man men nog är thight de  bästa må ja säga!




Just lämnat Trista hos dagmamman, skall sätta igng med allt som skall göras..Tror även min nya bs mätare kommit med posten som ja skall hämta ut o dag... hoppas:)


Sedan morgon dagen , ååå så ja längtar men samtdigit ej... Arbets intervju tidigt på morgonen sedan till strängnäs för tatto... både ja o mannen ,sedan hämtar vi upp tjeejrna som skall spenadera tiden hos oss! jehaaa!!
 saknar dem så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0