Lågt Blodsocker under natten!

gick o lade mig igår med ett hyffsat bs, eftersom jag ätit godis, min ätar dag i går så tog ja extra insulin, jämt när ja äter ngt som godis slutar de i lågt... ja blir så skraj att ja tar så mycket ex när bs stiger, o vem vet, ja kanske då kollar bs när de ligger på sin topp!!!.. så ja pumpade i en hel del..

gick o lade mig efter vi hade jobbat .... var så trött... vaknade upp när kim skulle lägga sig av att ja kände mig sååå skum. mådde verkligen konstig. så trött, så otroligt trött. mer än va´nligt ... sedan så kännde ja en skum känsla av att ligga lågt.. bad mannen min hämta mätaren då var bs nere på 2.0.... jha var på väg in i koma!

har aldrig kännt så förr!!!... om min mna ej hade varit där o kommit in just då hade detta ej slutat bra. Jag hade då aldriug vaknat.. o ja som jämt vaknar vi lågt.. Men nu fick ja knappt upp ögonen!!!
Så en banan o lite godis... så kunde ja somna.... o vaknade upp  lite högre...... 13 i bs men de är bättre de än  att må dåligt o ligga lågt...:)
Idag är de en ny dag.. mat o nyttigt... h¨lla bs under 10 ...


Sedan kalas hos Anneli o Olivia som blir 2 år!!1 ,, hoppas trispsie håller sig lugn, men de tror jag!
Efter de hem o jobba. mysa med barnen o kanske baka lite!
Måste ju bjuda på¨å ngt när svärfar kommer över ibland! han o moommmo gillar bakat:) de gör vi med!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du fixar inte så låga värden värker det som. Jag börjar tyvärr känna mina känningar vid dessa värden och i vissa fall har det varit för sent.

2010-06-13 @ 20:28:30
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: catta

Elisabeth: så sant... tror de var verkligen ett varnings tecken!!!. oftast känner ja av dessa men ej nu! hmmm!!!! hur är de själv då tjejn!? kram catta

2010-06-13 @ 23:23:13
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Har inte haft någon motivation att blogga på det senaste. Håller på att packa som en galning men så lyckades jag få ett njurstens-anfall mitt i det. Och jag mår inte ett dugg bra. Väntar på svar från röntgen nu vad den visade. Känns verkligen som att det finns stenar kvar. Annars skulle jag väl inte känna mig såhär risig. Kanske inbillning allting.

2010-06-14 @ 12:03:57
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: catta

Elisab: vad tråkigt. o jobbigt! hoppas du får svar på att de är de som är fel fortf!! man vill ju inte gå ruunt o må piss utan veta varför!! Men måste ju vara de samma fel ju!



jobbigt med tanke på flytten mm. när blir den av?

Kul att ni äntligen fått ert hus! kram kram

2010-06-14 @ 14:38:16
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Nu flyttar vi om 3 veckor... det är ju inte klokt vad tiden går fort.

Fick svar på röntgen också... ska in och opereras. Men vet inte när än. Men jag vill inte innan vi flyttar i alla fall. Men stenarna satt kvar, hade inte flyttat sig något. Så nu vet jag hur min sommar ser ut i alla fall.

Har du inte kvar ditt jobb på Mäklarhuset?

2010-06-15 @ 18:22:08
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0