Min status!!!

Här kommer en löiten status på mina sk muskler. hehehe de finns där??? näää men de kommer finnas sen! När ja kör igng!
ja  som alltid varit vältrönad, ngt ialalfall. lagom för att vara bra! MEn nu efter att inte kört på ett tag så har jag förlorat allt! Ja har inga muskler kvar. Ja allt känns som de hänger:!!! men bara ett sätt att få fart på de... Träna o åter träna!"!!!
EN pisc från dagens läge:




Men vilken tur man ahr att kroppen har ett minne!!! ja som tränat sedna barns ben kommer lätt kunna  komma tbx.. bygger lätt. så de är nog inga problemo, inte vad ja brukar ha ialalfall. Värre äre de nog för de som aldrig tränat!

Kommentarer
Postat av: Elli

japp det är värre för oss som är soffliggare! men jag ska chocka alla med att försöka! så typ om ca 10 år är jag villig att bryta arm med dig:)haha puss

2010-06-01 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0