Morgonträning!

idag har jag varit så duktigt tycker jag! Måste få skryta lite ju:)
ja tänkte först inte träna alls. eftersom jag känner mig mör o sånt i kroppen efter två dars träning, ja som ej tränat sedan dec tror jag! så skynda långsamt heter de ju pga ngr orsaker ju!

Så jag tänkte först att ta mig till gymmet o köra lite lättare cardio men så varför ta bilen sitta på ett gym när man har naturen runt huset, sol o allt!
Så jag bytte om, drog på mig löparkläderna ifall ja skulle få infall att löpa. tänkte först en snbb powerwalk.men som vanligt blir ja sugen att ta i lite extrra,, ni vet oss handbolls freake, kan ju inte knata måste springa ,,, gärna efter boll! heeheh!!

SÅ jag drog vidare, började små löpa. lättare steg o korta. så dålig kondis ja har... fick håll direkt!! åt ju en bit macka innan för att ej sjunka i blodsockret!
Sedan så varierade ja mig mellan löp lätt lite  lång intervaller och mest pw...


Så dagens träningen eller morgonens blev
50 min löp /intervaller och PW i soleN!!!!

 får se om tiden räcker till för en kvälls pw.. har nu kommit in i detta! och skönt att få de gjort på morgonen direkt efter att lämnat Trista. man har då hela dagen kvar...
förutom de dar ja kör gym på kvällar då!!!

Nyss drukigt upp min goa protte shake bestående av jordgubbs protein , mjölk och frysta bär med lite sötningsmedel i!!!
mjölken hjälper mig att få upp bs som nyss var nere på 2.9 efter rundan!!!!

ja in action:

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så smal och fin :)

2010-06-23 @ 21:34:59
Postat av: catta

anna: tack tjejeN!:)

2010-06-23 @ 22:05:54
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0