Playdate

Idag så hade jag Tripise hemma...Kom till dagmmamman men då hade jag glömt att de hade planeringsdag, så de var bara vända steken o gå hem i gen!

vi mös lite för sedan åka till skopunkten o byta skorna, gick väldigt bra med Trista med mig!!! hon hjälpte mig att välja skor:)
sedan styrde vi bilen mot väsby och hade en playdate med Maxi... Ingela bjöd på en super god lunch! riktigt nyttig... :)
Så de blev en halvdag med underbara vänner!! tack gumman!!!!

Sedan på vägen hem somnade trispie så jag bar ölver henne och kunde själv sussa lite,, så seg eftersom natten ej gick ngt bra.. värk i armen , mycket smärtstillande som ej hjälpte!!
Jag kom av mig lite med mina tradolan, brukar ta de regelbundet men ibland så hoppar ja en tabblett för att de känns bra då kommer smällen efteråpt! hmmm, att man aldrig lär sig!

Men nu är de bättre,,, skönt! dóck seg!
Sitter o tänker på vad man kan äta. är inte hiungrig men men ngt slinker ner innan träningen jehaaa. skönt skall de bli!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja väldigt nyttig lunch blev det ;D Blev mc donalds för mig till middag :D Ska bli kul att ses nästa vecka tack för idag kraaaam

2010-06-07 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0