Sätter nu fart!

mÅSTE NU TA O SÄTTA FART!
Skulle igentligen träffat Jenny oMelle idag men ni som känner mig , måndagar är min lugna dag, så seg o slö efter helgen, spec denna helg då tjejerna röjt sedan onsdags...
Samt jah ar så mycket jobb att fixa... Måste ring samtalo skicka mail mm!!Samt skicka offerter på huset.. och mycket annat!
Så min tid är ej så bra...Denna dag kommer flyga iväg!!!! Men skönt då man kan lägga detta bakom sig gå vidare i veckan med de andra man behöver få gjort!

Så nu har ja redan hunnit skicka iväg ett par offerter... Måste ta tag i samtalen som tunger mig, orkar el vill igentligen ej!:( men måste!!!!)

fÅR SE  om ja hinner med ett pass i dag med! skulle vara skönt! Mne jah har ej hunnit kommit in i träningsfasen än:) men maten är ok!!!Idag kör vi på igen!!!... frullen har varit bra. Bs låg bra. kan de bli en bättre start?
Nu jobba så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0