Snart är de dax,arbetsintevju!

Nu sitter jag här och förbereder mig psykiskt, arbetsineervju ni vet! PÅ de jobb bja bara SKA ha!!!!Ligger endast två stationer från mig, tar då 10 min med tåget. stananr där kontooret ligger...Enda nackdel el fördel är att de är start i aug då! ja som vill jobba nu"! Men samtigidt får ja då semester med mina barn!
Min man ´kommer ej ta ngn då  han börjar nytt nu!"""" ngn dag hit o dit men ändå

Så håll nu tummar..... ojdå, vad skall ja hapå mig???? Blir nog kavaj o snygg tischa under,,,, orka ha skjorta!
Byxor??? ja svarta enkla ser mest neutralt ut" vill inte gå i ngn tunika på intervju presic!

Återkommer när ja komer hem så får ni veta mer! Men kom ihåg nu hejja på mig! ja skall ha detta!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0