Söndagsmys, bullbak och dåligt humör!

Dagen i sig har verkligen varit varierande! FVrån att vakna upp bra o sedan vända på steken, fick så ortroligt dåligt humör... rikgtig illa alltså! började städa så som ja är van att göra när jag mår dåligt! ja har tidigare lidigt av städ mani nä jag mått dålkigt.!! allt skulle vara klinskit rent! och de kan ja ibland känna av...
Ej som förr men de är städnivå ialalfall!!

Men som tur var så släppte allt när ZTommy o Karma kom på besök, vi gick ut o lekte lite, men fick avsluta leken o åka o lämna tjejerna tidigare.....saknar redan dem så mycket,... mina prinsessor!!

Hem kom jag, mös lite med Tristao Karmisen!!! gjorde mat som de åt... gud så bra de lekte tillsamman´s , rikgit kul... de är ju exakt ett år mellan dem!!! på dagen!!! o sysslingar.. kul där!
När de åkte hem så drog ja o resterande familjen till Willys handlade lite, hem o städade och fixade o städade bilarna... trista lekte, och hade sig medan vi fixade.. skönt!
pÅ KVÄLLSKANTEN BLEV DE LITE JOBB,  BADA TRISTA OCH BULLBAK!!!
Igen men de är min kära man som vill ha vaniljbuillar så klart man gör de då!!!
men fattar ej, mina bullar blir brända på ena sidan bara... ugnen värmer ojämt! Ngn som vet varför el ngt???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0