Storstäd och lite shopping

Idag har jag spenderat dagen med städa hela huset , alldelles rent o fint är de nu... dock tills trista kom hem!
Men ialalfall moppat mm! känns så skönt.....

Efter de var klart var ja tvungen att komma ut lite så ja drog vidare till barkarby för att kolla lite saker el kläder mm till brölloppet .... fick tag på ett par skor jätte billigt.... sedan så letar ja en bolero, n vit som man kan ha!!
hittade en men vet ej om ja är nöjd ! så får nog leta vidare! Mia hade en ja kunde låna-... får se om de är min stil o de passar till  klänningen.:) hoppas! inget kul att handla sånt man ej kommer ha sen!

Men skorna älskar jag!!!!

Så snygga på!!! o jag som bara hade svarta innan så dessa blir bra i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0