Träning, jehoooo

Ikväll skall jag köra mitt första riktiga träningspass på gymmet med Annelie.. Nu var de riktigt lääänge sedan!
Så vi har slagit spik i saken o  börjar i dag. två gng i vekcna är en start.. enna vecka blir de mån och torsdag!!
Så kul... de bästa med allt är att Annelie ör som mig,, vi gillar när de är jobbigt. hårt mm samt bägge är ju handbollsspelare. Milfar mmm heeheh!

får se vad de blir fokus på idag... kan tänka mig hela kroppen för att få en bra start att komma igng efter ett långt uppehåll!
Annelie påstpår sig att suttit hemma o ätit kladdkaka i flera månader men den tjejen är inte mänsklig!
Hon föddee barn o bara dagar efter så såg hon ut som en fitness brud. inga tänken på barnafödelse där nej"!


återkommmer i kväll om hur träningen vart!

Kommentarer
Postat av: tess

Kör hårt gumman =)

Själv körde jag rygg å biceps.. hehe gött pass.

Pöss

2010-06-07 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0