vaknade upp med högt blodsocker

jag vaknade upp o mådde bra men inte så vidare bra när ja kolla mitt bs som då låg på 16.5. hallåååå sjäölvförvållande då jag åt onyttigt i går o vissa saker av de ja åt kommer bs stigande flera timmar senare. så som Baren jag köpte. Star Bars... den kommer krypande smått med höjjande bs... inte bra har ja märkt!

Men sedan hade vi picknicken o vad gör man inte för sina barn,. klart man fikar med dem.. då stiger bs. där av hatar jag att äta onyttigt sent på eftermiddagen kvällen för att ja vill ej egå o lägga mig med ettbra värde för att de sedan höjs o blir högt pga de jag tidigare ätit.. visst kan man ställa klockan men orka.... inte när man har små barn o redan sover dåligt om nätterna!!!

får se om dagen återhämtar sig bättre,,,,,, svårt att få bra ordning på bs om man startat dåligt tycker jag!!
bara tänka på maten , kolla bs mer och ha KOLL::::



hitta ett kort med lite saker som behövdes när man bytte till pumpen, bla nytt insulin, nya nålar, kanyler, slangar i två olika modeller... bs mätare o de viktigaste, hinken du slänger nålarna i   som man får gratis på apoteket om man frågar!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0