Äntligen hemma!

Sitter nu äntligen hemma efter en jääte bra dag på jobbet!
ja bara så älskar att jobba dfär! alltid lika kul varje dag när man kommer dit! arbetsuppg till människorna o allt.!!!

Idag tex så ställde sig ena mäklaren o gjorde vofflor till oss alla... så ja tog en! fy faan va gött de var!
Och de skulle även ha en after work i kväll m en de tackade ja nej till då jag mår ej så bra. början nog få en förkylning .... sedan så hade ja med mig bilen i dag för jag lämnade trista innan jobbet!

Så nästa gng får ja ta o följa med!.
De hade förberett med massa öl, sprit och snacks, tända ljus mm. riktigt mysigt o kul!
Så längtar till nästa gng då ja kan vara med! ääven mina tjej kollegor!

Dagen i sig gick bra, blev klart med annonserna , väntar bara på korrekturen från tidningen och en liten ändring! sen klar!
och imorgon kommer även en fotograf och skall fota mig inför hemsidan!. hmmm. undrar hur ja skall ha håret, utsläppt el uppsatt!?????

spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul att du trivs med jobbet, och att det går så bra!

2010-03-25 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0