Avkoppling för en stund

Idag efter jag kommit hem från jobbet fick jag mig ngn timmes avkoppling innan mannen min kom hem med trista. ganska skönt med egentid utan barn o man, men samtidigt blir ja så enormt rastlös, ovh har de så tråkigt då!.... kan komma på tusen saker att göra när man har folk runt sig men väl när man sitter där så kommer man ej på en enda. om  man ej skriver upp de då o påminner sig!

Imorgon kommer mina töser hit, så då blir de full rulle i huset.... kanske åker en tripp förbi ikea på vägen hem då ja hämtat dem i salem, men får se om ja orkar! måste iallalf förbi netonet då vår kamera är klar från service..
Och just de, påsk godis såpklart skall inhandlas, världens bästa butik i tumba dår de säljer till kanon pris och mycket att välja på, samt så super färskt...  näst bästa är den i enköping!

Lördag åker vi  på vår kryssnings tripp , så jag längtar. myspys blir de då!
Nu dax för att ta en busig tjej som bara vill se på pippi hela dagen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0