Bara Motgångar?

Har vi bara motgångar denna vecka????
Känns verkligen så just nu, då vi kan börjamed i frdags fick veta tt vi fick en dagmamma plats till Trista , sade då i sin tur upp dagiset som hon endast vistats i två dar.
Idag var ja o hämtade upp hennes s saker hon hade där, berättade för personalen om hennes kommande dagmamma mm.
 Som ja även skulle besöka i dag... Ringde upp henne för att kolla upp adresssen o tid. jahaa. då kom slaget iu ansiktet... Hon sade att hde måste ha blivit ngt fel, att hon hade fullt o de var en som hette rasmus som skulle börja.. och att hon je kunde ta in flera....
SÅ hon hänvisade mig till kommunen som ja skullle dividera med!.

Så ja ringde upp , arg o förvånad, lika så förvånad var tjejen som ja pratde med o haft tele kontkat med ang platserna ... hon skulle kolla upp detta o återkomma under dagen.. har bara sådan känsla att allt skiter sig:(

Hur jävla ärligt känns de att lämna trista till den dagmamman om ja nu i sin tur får henne ändå`
Hon pratade om ngn som hette rasmus redan när ja ringde första dagen o trodde ja var hans mamma.
Så idag sade hon att de var han som skulle börja, men när ja pratade med kommunen så hade dem tackat nej till platsen.. skumt eller???????????????

Känns ju lite konstiogt, ngt som gör att ja backar undan!! eller hur skulle ni känna er?
jajja vi får väl se. kanske står utan plats o ja som börjat jobba!!!!:(

Sedan nästa motgång, min mormor ligger nu i sin kista, ja är ej där.... känner mig som en svikare, mår piss  ocxh ångrar lite att ja ej gick. Men samtidigt så tänker ja tbx o hatar sättet de gjort de på!
Är ledssen med för att min mamma blir ledssen att vi ej kom, inga av hennes barn kom, Min bror kkunde ej ta ledigt pga kort tid innan vi fick vetqa att de var dax, min lillebror är så ledssen o sånt, han är dock mindre   (född -95 ) så förstår om han inte tycker de är kul att gå!!!

Så inget stöd för min mor,,, ledssen som faan förde med.
Men får gå o spendera min egna tid där!!! med min familj, lägga blommor o mitt lilla lamm som min mormor hade fått av mig på gravplatsen och Berätta varför o hur ja känner det!!

och sen kommer de sista. Min dotter blev så ledssen av att träffa mig idag. hon ville ej va hos mig, ville bara till pappa o svärisarna.... vände ryggen åt mig i dörren , och grinade länge, inget som dög!

varför varför är denna tiden jobbig. ja pallar ej det längre...................................
tur att ja återgår till k´jobbet imorgon o får tänka på annat!!!!!



Är någt jag så saknar just nu och behöver i fulla drag! så har ni lite över så tacksam att ta emot!:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som en såndär riktigt usel vecka då man bara vill gömma sig under täcket och komma fram igen när allt blivit bra.



Hoppas det snart vänder för dig <3

2010-03-15 @ 19:10:48
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: catta

Tjena snygging (lena=)



tackar. ja så känner man sig iblan! spec nu. men när kommer du upp och gör mig lite gladare??? hade för mig att de snarertt var dax!



pöösö catta

2010-03-15 @ 23:49:52
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/
Postat av: emelie

usch, låter som en jobbig vecka :/ men det sägs att det måste komma lite motgångar för att man sedan ska kunna få medgångar ;) ge inte upp :)

kram emelie

2010-03-16 @ 16:19:39
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0