Barcelona!

Jippi, skall man säga så????
Jag fick i dag höra en rolig sak.

Arbets kamraterna skall nämligen på en resa till Barcelona i mitten av juni, en resa med enbart nöje. Bo på hotell, shoppa och ha de allmänt kul.
Och de pratade dem om redan första dagen men inte hade ja ens tänkt tanken att ja skulle tillhöra dem, få följa med!
Men så idag kom de. Ena delägaren frågade mig om jag skulle följa med till Barca... DÅ sade ena assistenten att klart du skall med men kolla med familjen om de går bra , så återkom snarast...

Tänk er.... ja o Barsa.... så kul... ja som skrev ett inlägg i går att ja så ville komma ig´väg... och inte bara de. jag är nog mer glad över att de är typ två tre månader dit o de räknar o ser mig som en i laget. De ser långsiktigt på mig! De måste ju betyda att de är redo att satsa på mig?????

Det glädjer mig mer än själva resan!
Så nu är de upp till mig att bara säga tack, självklart följer jag med!!!!
Nu är de in tur att få åka o gå på företag saker då min man tidigare gjort de. som julfester mm då ja suttit hemma!
SÅ glad!

Nu är de bara önska sig pengar i 30 års present så ja kan shoppa i fulla drag i Barcelona!!!


Mysiga staden Barcelona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0