Dålig start på dagen!

Allt började perfa, var pigg klar och glad. Men väl kom till pendeln så skulle ja ta upp busskortet som då ej låg i jackfickan där de låg innan jag åkte hemifrån.. :( så ja kände i fickan, stans hål där! var ju då säker på att ja tappat de på vägen, så jag gick tbx till bilen, kollade där ,inget kort.

Tog bilen o åkte hem igen då för att kolla där men inget kort där heller. så jag bestämde att ta bilen in då i dageftersom jag inte vill köpa nytt förens ja kollat hemma mm.
Så på vägen in till jobbet, sittande i bilen snackande med Mia, sade hon till mig: har du kollat innerfodret i kavajen? hmmm. nää. då kände ja kortet ligga längst ner i ena hörnet på kavajen.. o jag som trodde att hålet var rakt igenom o allt skulle tappas ut på gatan! vilken tur jag har!!!!

fick även åka bil in, dåligt samvete för de ialalfall!! men men , ja blev ändå rikare på att inte behöva köpa nytt busskort!!!!!!!!

Så dagen började bra, blev mindre bra o nu är de bra!!! hoppas de forts så!!!!!

Idag på jobbet så fick  jag åka iväg och hämta ut ritningar från stats byggnads kontoret. så vid busshållsplatsen på vägen hem märkte jag den fina utsikten, statshuset!!!!!! fint o mysigt va!!! heehehe har inte tänkt på de innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0