En kärleks Tripp

Idag fick jag o min man  en liten kärleks tripp till Göteborg... Vi gick upp ur sängen och klädde på barnen för att åka till Enköping o låta Faster nr 1 vara barnvakt under dagen...
Redan kl 06 satt vi i bilen och kl 07,45 satt vi på tåget mot Götet!!!

Riktigt skönt att få komma iväg så där spontant, 1:a klass åkte vi så gått om utrymme fanns de samt vi haade ett bord med mellan oss! underbart! Märks att ja aldrig åker tåg va????

Men kl 12 kom vi fram till Gtb Station, väntade på den förbeställda taxin som ej fanns där! hmm. redan betalt var den med! Så in till kundservic o lista ut hur vi skulle gå till väga men då ringde taxiföretaget o undrade vart vi var.!
vårt tåg blev försenat så där av strulen!

Men efter  ett tag satt vi på väg till Mölndal för att hämta ut vår fina nya familje bil!!! ja ni hörde rätt!!
Älskar den mer än ngn sin! så skön os snygg bil. vi är mer än nöjda!!!
Bara lite småsaker som ja skall lämna in den för som de ej hann göra innan vi kom!, Men bara positiva saker som vi får nytt ! jehaaa!!!

Så efter hämtning och kolla av så snygga bilar så bilade vi vidare hemmåt till stockholm. En lunch date fickj jag med min man! ja tog lköttbullar medan han åt snittzel.... sedan åkte vi. Vi bytte av varandra..Åkte även in på världens största godisbutik och handlade godis för 120 kr! heheheeh!! nnuhar vi bra till att höja mitt blodscker!!!!

Men iallafall så är vi nu hemma efter  en heldags tripp!!!! så mysigt att få egen tid jag o min underbara man!
Och tusen tack Katta med familj för barnpassningen o bullarna mm! tjejerna hade så kul!
Trista är väl förstenad av räddsla för pricken! heeheheh! skojja bara!!!!!

jag är iallafall över ölycklig för denna dag! den behövde jag mer än ngn sin just nu!!! har hänt en så hemsk sak i går! så jag mår piss.!!!

vår bil:
Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0