Fenito!

Är helt sänkt i min lilla kropp! känner i varje led och lem... Ont i ryggen, . inteont utaqn mer otränad att sitta tror jag!!!! men de kommer med! allt jag nu gör är ju ovant för min kropp!!!! Så allt man vänjer sig med är bra!

mÅSTE DOCK KOMMA IHÅG ALLT JA LÄRT MIG PÅ REHABBEN OM MISCRO PAUSER MM.. så man får rätt start med jobbet och inte hamnar på ngt återfall!!!
Men nackdelen är att ja har så svårt att söga ifrån, utan jag kör på 110% direkt!!1 inte bra... då kör man på ett par månader o sedan ligger man där igen! Inte denan gng.! ja skall våga säga ifrån!
ta dag för dagen och ta vara på de. säga vad ja tycker men inte på fel sätt! utan visa att ja vill detta men i räött tempo mm!

De visste ju ändå vad o vem jag var och ville ändå satsa o ge mig en chans! Då kan de jku inte vara så dåligt???
Nus skall ja kolla garderoben o se vad nästa dags out fit blir!!!!...
fick även i dag användnig av min röda skeppar kavaj!...
Den ja en gng i tiden köpte av Petro och still is going strong!!!!!

bild kanske kommer sen!
gillar ni bilder på outfit eller skall ja skippa det???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0