Första dagen på jobbet

Är nu avklarad. Är så stolt över mig själv att klarat av dessa 6 timmar. fast jag har ett minimal timmar på 10 tim i veckan att klara av...
Så 6 timmar i dag är så bra.! ja är mer än nöjd men så trött. Seg o slut i huvudet, ni vet alla intryck . nya ansikten, samt att man hela tiden ser glad och allt ut!!!

men ajg är nöjd! fick mesta delen av dagen sitta o kolla på, frågade mycket  och på slutet av dagen kom min datir igng!!!.. bara lite lösen som fattas!

Min handledare samt chef gick iväg på en lunch o möte så ja fick sitta där själv, jahaa tänkte jag!.. men de satte min på en uppgift med lite info som jag klarade ut! är så stolt över det!
sedan så kollar ja runt på capitex ohc lärde känna mig i programmet!!!!! mycket att l'ära!!! men kul!

ja är nöjd över folket och uppgifterna verkar kul!!!!
imorgon kommer ja få lära mig annonsering! jehaa!!!!!! börjar kl 12 men skall jobba senare då annonserna har en dead line!!!!..... kul!!!!! skönt att slippa morgon traffiken! men upp tidigt gäller ju ändå då inskolning med trista gäller!!!!! vilkt har gått bra!!! skriver mer om de sen!!! l ite trött nu!

Till er som messat mig o önskat mig lycka till idag! ledssen att ja ej svarat men tackar  gör jag här!
 hör av mig när ja är mer levande!:)

Dagens o jobbets första outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0