Jobb efter Jobb

Sitter här hemma nu med företagets jobb. Få betald de som skall, fixa papprerna till skatteverket så bokföringen blir korrekt samt lite annat..
jag är en sådan person som vill ha ordning o reda på ALLT. Struktur är A och Ö.. För migQ!

Lite svår då jag ej har ett arbetsrum ännu men de går ialalfall. Även om ja hade velat ha de på annat sätt!
Men nu är jag snart klar. Tog mig en lite blogg paus... heeheh!! Måste ju har ju inte bloggat sedan morgonen..
Saknar mig lite gör ni va? ler!!!!

Idag har jobbet gått bra, doick ej så mycket att göra... Fick ringa ett par samtal o fixa tomtkarta, planritningar och samt Mäklarbilder till de olika objekten...Lite kul. Då tele samtal med olika människor har vuxit enormt mycket hos mig då man blivit egen företagare och just dessa saker som ja idag gjorde har ja även erfarenhet av för husbygget har verkligen gicit mig kontroll och info till det. Så då visste man vad de menadde och lättare blir de att då ansöka o begöra detta!!

Samt fick post i dag.. heheeh på jobbet. lite kul. Min mail är snart i gng och sånt.. sådan som ja blir glad av!
Blev bara tre timmar jobb idag då min kompanjon har mycket att stå i  samt hon varit ledig i en vecka o ligger lite efter, mycket objekt ute på marknaden mm så jag kunde avverka en lätt dag.
Imorgon är jag ledig och även så på måndag, skall då på min mormors begravning!!!!

Men snacka om att ja är glad! Går dag in o ut med ett leeende på läpparna, är även ej lika trött som ja var när ja gick hemma..Nu fast ja varit uppe tidigt o varit på jobbet mm så håller ja igng till sent på kvällen, Så orakade ja inte innan...
Jag lever i en GLAD bubbla nu o mår bättre än på länge.. O bättre blir de ju mer ja kommer in i jobbet. klarar mig själv o får egna o självständiga uppgifter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0