Kareoke och trevligt sällskap

Igår hade ja så kul, länge sedan jag var ute och umgick med mina vänner. Har varit flera gng jag varit på väg men sedan s har ngt alltid uppkommit imellan, spec vårt husvbygge   som är prio.
Så många gng ja sagt nej till Jenny, dåligt samvete där .så nästa gng måste ja med henne:)

Men igår iallafall. började med att kolla på Mias handbolls match ( mitt förra lag) och de vann, de spelade så bra.
Riktigt kul att se hela ldaget i delaktig i spelet o inte bara Malin och Tove..
Nu var de jämt mellan alla spelarna o alla var lite mycket värda! riktigt kul det!

Sen bar de av hem till Mia, vi förbedde maten och snacka skit medan mia sprang runt i underklädero  villade eheheh!" efter matchen ni förstår:)
Sedna blev de taccos, tårta som efterätt!! mumsigt.. åt lagom så man blev mätt och mitt bs höll sig kontrollerat under 10 hela kvällen..

Sen åkte vi vidare in mot Odenplan för en kväll med Kareoke... ett eget rum som vi satt o sjöng i, man ringde på klockan för att kunna beställa de man ville ha!
De bästa med allt var att ja träffarde två fd vänner från högstadiet som ja ej träffat på 13-14 år.
Anna och sissi. bägge wsom ja då var vänner med!!!!!

Sissa har ja dock träffat lite snabbt i mias sällskap..Riktigt goda tjejej som ja gillar lika mycket nu som då.. hoppas vi ses snart igen:)
Jag avstod från dricka då jag visste ej hur de skulle gå med Trista och hade sån fruiktans värd tandvärk. mm
Var faktiskt sugen på dricka hel kvällen men agerade chafför istl...
Jag tog mig dock en cider innan middagen!!! gött!!!!!!!!!!!!!!!!! men de kommer flera tillfällen.

Jo ang min lilla present till mia,, eftersom de kommer ha gemensam fest i april så köper vi ngt då till dem men ville a ha med mig ngt.
Så en fin fin buket från blomsterbutiken , rosa blommor blev de. sedan åkte ja runt halva sverige, barkarbyy rättare sagt för att leta en Fisk till henne.. Ni hörde rätt. En fisk!"

Skulle hitta den fulaste fisken ja såg men alla fiskar lever ej med varandra. de måste vara typ samma fiskar o ja visste att de hade guldfiskar så de blev en sötis, en prickig guldis!


Men min var snyggare o finare!

Inte nog med de, den fick även uppleva sin första handbollsmatch.. se sin ägar stor spela i målet!
Och va med på efterfest mm sedan in i huset med sinna vänner! heeheh!

Hoppas de blev en glad överaskning, lite annorlunda o skum men lite kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0