Morgonpigg & klar

Sitter här med mitt kaffe i handen och väntar på att tåget skall gå!.. eller ärttare sagt jag skall ta bilen till tåget för att åka in till jobbet! Faan va underbart skönt de är att åka tåget in istl för bilen! slippa oroa sig för p-lisor, hitta parkering och stå i lååånga köer om man kommer vid fel tidpunkt!

Så med tåget tar de så enkelt o lätt in, är framme o sitter på kontoret efter 35 min! om ja har flyt! annars 45 min!
Med bilen tar de minst 45 min om allt flyter på!
Men hemåt är de lite annorlunda då måste ja passa in pendeln mm! men de går då har man ointe lika bråskande!

Är ialalfall klar för att åka. ja är en sådan person som är ute i god tid o hatar att stressa!!!

Just de mina vänner. Ni som känner mig! jag kommer ha en 30 års fest helgen den 8 maj! så då får ni komma!
öppet hus och för de som vill lfesta kommer lite senare på eftermiddagen kvällen"!

glöm nu inte de!!! här skall de bli party!!

Och sedan kommer vi hålla en bröllopsfeast i augusti!!!!!!! en försenad  sådan!!!. kanske en inflytningsfest i  samma! lika bra att passa på ju!

nu skall ja dricka upp o gå på toa innan ja måste åka! men hörs lite senare!!!
pöössa o kramar på er där ute!


en fråga:
 vill ni se dagens outfit eller skall jag sluta med detta! om ja inte får ngt kom på detta så slutar jag ! då jag ej vet om ni är intreserade av detta.
fick ju en förfrågan  om att ngr ville se vad ja shoppade o hade på mig mm så där av de hela!



jag och min älskade man för ett år sedan i egypten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, det är alltid kul att se dagens outfit :-)

2010-03-30 @ 09:38:29
Postat av: Lina

Ha kvar dagens outfit! Jättekul!

2010-03-30 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0