Mycket att göra

Nu har jag typ suttit vid datorn sedan jag kom hem, betalat räkningar, fixat med företags papper. bloggat lite, men mesta del gått åt företaget.
Man får ju passa på när barnet sover. För ananrs får man inget gjort!

Inget till att hjälpa mannen med bygget. de fick han klara på egen hand. Skulle gått ut o fixat miscrolit på väggarna men kom ju då på företagspapprerna.. Så de blev det! Men så skönt at fått de gjort! De är ngt som ligger o tär på en!..

denna månad är en fitt månad om jag får kalla det för det. Massor av räkningar samt ngr dagar på måanden efter som feb är endast 28 dar. De känns med ngr tusen kr mindre!
Och inte nog med de, man har böter att betala. Ingen roliga böter heller...
Så blir de av att ha bilen parkerat på fel ställe vid fel tillfälle.. coh lite annat:)

men men man lärs sig väl?

Nu skall ja dricka mitt the o mysa. kanske kolla runt lite men tytcker nu de är så dåligt med sidor på nätet som intreserar mig! som med bloggar. folk uppdaterar för lite... inget kul, de gör att man tappar intresset..
Har ni ngn bra blogg som ja kan läsa! säg till!!! ja vill ha nya!

jo , en sak till som jag glömt!
ringde min läkare i dag. skulle försöka luska fram provsvaren men ssk vägra svara utan sade att läkaren tydligen kommer ringa mig i övermorgon, frågade då vad de handlade om, skulle vara ngt ang mina prover för järnvärdet blodvärdet..

Måste ju vara så att de ligger lågt, varför annars skulle läkaren ringa mig!
Han var ju även ölvertydag om att jag hade lågt värde, ja var blek , vita händer mm.
Samt ja har lätt att  få lågt blodvärde, har tidigare fått blod ersättning i dropp pga detta samt när ja födde trista låg mitt värde nere på 80.. man skall ligga ruint 120-130
tror jag!

men men får svar om ngn dag! kanske blir till järntabbletter... men de är dock då bra. svarar på mina frågor om varför jag ständigt e så trött!!! över trött alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0