Nu är de dax

För lilla mig att sova. skulle ha gjort de för länge sedan men du vet barn o allt där intill.Och de att min man kom hem efter kl 18.... så allt blev försenat! heeheh! sånt som händer!

Fick idag reda på att tristas gudfar skall ha dop nästa helg .så vi får se om vi kommer iväg. är nämligen i finland. tar ett tag att åka spec om man skall hinna vara på jobbet måndag morgon o inte förlora tid på fredagen heller!

Så de återstår att se. måste ju kolla upp att resor finns! men va skönt de skulle vara med en tripp, komma iväg.. hoppas vi har råd! heehe finland kan vara dyrt ibland :)
Annars blir de Parti hos Annelie och Lasse! de är inte dåligt heller!!!:)

Nu skall ja sova så  jag orkar upp tidigt imorgon, kl 09 skall ja vara inne på kontroret!. dax för jobb för mig!"j ippi... längtar så mycket..... vill lära mig allt nu!!!
Ont i magen har ja fortfarande. jobbigt.!!!! så nu bye bye! hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0