Nu lördags mys med mannen!

Nu är de lördags mys med min underbara man! så jag älskar honom!!!! min gubbe det!
Har städat lite och fixat samt tagit mig en välbetjänt dusch!

Så nu en mysig thriller att titta på innan ja skall sussa!!!!... imorgon blir de en lugn dag. skall ut med trista o knata på med vagnen... kommer ta en prommis på en timme ca. sedan kanske en till på eftermiddagen. De är enda sättet att få låta mannen arbeta annars vill hon bara va med honom!:) busfröt!!!!

Vet ni en sak!? ja saknar jobbet då jag ej är där tex helger kvällar mm! de är ju ändå  ett bra tecken! eller hur? och nästa vecka jobar ja bara mån - onsdag. ledig tors o fredag!
 så seedan om vi har tur mm så kanske de blir en liten kryssning med familjen med silja Galaxy.... men de får vi veta mer imorogn! tjejerna kommer älska det då de tyckte de var den bästa dagen i sina liv då vi åkte under julhelgen!. å frukosten var den bästa av allt. champange frukost! hmmmm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0