Protein och Fettförbrännande!

Imorgon kommer jag köra igng med proteinet igen! skall ta de dagligen för att veta att ja verkligen får i mig allt då jag inte äter så bra i matväg!
samt att ja tycker detta är mättande o enkelt att ha med sig till jobbet!!!!

Fick hem mitt nya protein i fredags då snälla jonas kom till jobbet med tre stora lådor , två på jobbet gjorde en best på 3000 :- inte dåligt där!!!!
Så jag passade på att ta ett par påsar med! jordgubb såklart!

De är absolut de bästa protein jag testat!!!!!. med mjälk ett ägg och mixa så blir de som en milkshake!!!!
Så shaka på tjeejr!!!!!

Imorgon startar jag ordentligt, mannen med!! vi måste blibättre på detta!
Måste komma in i mina mellisar o lunch ordewtligt då jag märkt att ja nu börjat jobba , äter alldellles för dåligt. typ ingetm bara frukter blir de på dagen . så macka innan jobb o efter om igen mat står på bordet!
Så då fattar ni!!!! ja måste.... få i mig detta... har redan startat med mina vbitaminer, ( folsyra o järn som ja fick av läkaren) sedan så frukt ordentligt får ja i mig o nu proteinet!


Nyttiga catta på vägen! så se upp! det med Detox kan ju inte bli bättre!!!!!
och rappied cuts på det dagligen! bästa kominationen!!!

Www.proteinkungen.se

Klicka för att visa större bild... men i jordgubb så klart!

Även denna beställde jag nyss!:

Klicka för att visa större bild...
LEAN... Fettförbrännande och upppiggande mm!
Läs om det här:

Lean innehåller ämnen som har uppiggande, fettförbrännande och antioxidantiska egenskaper. Tack vare en unik sammansättning av fettförbrännande ämnen med synergisk effekt hjälper LEAN dig att komma i ditt livs form.

Som du säkert vet ligger grunden till en lyckad viktminskning i att begränsa energimängden du äter i jämförelse med den du förbrukar. Vår nya produkt LEAN är inte någon mirakelprodukt som får kilona att rinna av. Men som komplement till kost och träning hjälper den dig att nå din livs bästa form. LEAN är fettförbrännande, uppiggande och har kraftigt antioxidantiska egenskaper.

LEAN innehåller grönt te, druvkärnesextrakt, koffein, dandelion och white willow bark. Ämnen med fettförbrännande, vätskedrivande, uppiggande och antioxidantiska egenskaper. Dessutom är LEAN mycket bra mot led och muskelsmärtor tack vare white willow barkens aspirinliknande effekt.

Innehåll:

Innehåll per kapsel:
» Grönt te (98%) 300mg
» Dandelion rot extr. 200mg
» Koffein 100mg
» Druvkärnextrakt 50mg
» White Willow Bark (25%) 50mg
» Kapsel tillverkad av cellulosa



Låter som på mig som den bästa fettisen på länge då jag testat en del.
Gillar thigt ordentligt , men sedan så testade ja massa immellan men denna skall bli intressant!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej gummsan!

Såg att du kör detox nu, jag testade det 1 dag för några år sen, men fick sån otrolig skallebank. Även om jag drack massa vatten mm som man ska göra. Tänkte de kanske va därför du fick illamående.

Härligt att du kör på igen riktigt med kosten, du måste ta hand om dej vet du =)

Vi kan väl höras i veckan?

Pöss pöss

2010-03-29 @ 07:57:10
URL: http://www. typ1diabetes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0