Semla

har nyss klängt i mig en semla. usch fy sjutton vad äklad jag nu är! Men ibland så är de gött!
Iza ville ha en och tindra ångra sig så jag åt upp den då ingen annan ville:)

vi kom iväg en sväng här på förmiddagen hela familjen!. handlade lite mat och sånt på willys.! Man får ju handla för en hel flock då tjejerna är här! fy faan va dem äter. de är så smala o taniga men äter mer än mig:)
Blev även ett xbox spel till dem som var utförsäljning på som de köpte för sina pengar... självklart var de
high scool M. så klart!

Så i dasg blir de spela, samt kola filmer som mannen kom hem med ... ( sommaren med Göran bla!)
 Så skönt  för min man är hemma denna vecka, då han ej har ngt spec att göra. De stora jobbet startar om en vecka, ganska skönt att få egen tid tillsammans alla!!!!!
Sedan är de en hård vecka med jobb, inskolning och allt där intill! Fy fan vad död jag kommer vara:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0