Styrketräning samt pass!

Nu har jag bestämt mig, jag kommer försöka succ komma igng med min träning igen! Då jag ej tränat sedan oktober så måste ja komma igng sätta fart o få fram motivationen igen!

Eftersom ja nu kommit igng med jobbet men är under prosses än så som de känns som. så är nästa steg träningen!
Fick veta att de finns bra gym i närheten, både sats fridhemsplan, men de låter ej så kul! sedan finns friskis o svettis både vid fridhemsplan samt lindhagen, ser mer ut som de blir lindhagen då de är mindre folk, nytt o fräscht samt de har bra gym med även bra pass! vill köra core samt bodypump!!
Mia: skall vi ta ett pass igen nästa vecka!? b-pump???

Jag måste bara komma igng!!! de e inte så lätt men samtidigt så mår ja så otrroligt dåligt av att ej träna då ja tränat sedan man var barn!! SIST KÖRDE VI SÅ HÅRT , SNACKA OM MAN VAR STOR DÅ! MYCKET MUSLKER.
 konturer så de var skit snyggt. saknar så det!!!!!
vill bli tajtare bara, sedan se lite muskler! måste måste måste!!!!
så snart så!

kan ju börja med löpning nu när de är vår!!!!... har ju så fina vägar här vid slottet, så de kan ju inte bli bättre???!!!!



Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Jag har precis börjat ta tag i min träning nu igen efter ett uppehåll. Eller ja, jag var sjuk och efter det har jag bara inte tagit tag i det igen =)

Men jag har tänkt kombinera gym, löpning/promenader och simning.



Har du några bra tips på lösa vikter?

2010-03-19 @ 22:42:11
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Mia

Klart jag är med!!!!! Vi tanter får hålla ihop på gymmet, hihi...

2010-03-21 @ 01:15:22
Postat av: catta

ida.. återkommer tilldig i din blogg!!



Mia: heheeh vad då tanter. där kränker du mig! just de. du är ju 30 nu o inte ja heeheheh!

2010-03-21 @ 18:58:29
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0