Ta vara på livet- man vet aldrig

Skall jag verkligen ha som motto varje dag ja kliver upp ur sängen efteratt läst lite i denna blogg:

Annas blogg-  klicka här för att komma till länken

Hemst som fasiken när mna läser. Hon skriver om wsin kamp i sin sjuka kropp.
Hon har en man o dotter på ngr år  Och levde  med hjärntumör , epilepsianfall mm.

Ilördags gick hon bort... Läs mer , Det är verkligen en blogg som man gråter till när mna läser..
Jag gjorde de. kommer lusläsa den imellanåt när tiden hinns åt!

men gör som mig , gå in o läs. Så efter de tar ni verkligen varje dag i sänder o lever efter den.


Kommentarer
Postat av: sabina

hej cattis..

hoppas allt är bra med dig...

var länge sen..

2010-03-14 @ 16:51:27
URL: http://alltochalltannatomsabina.blogg.se/
Postat av: sabina

tackar!! vi kommer inte att kolla vad det e för kön.. roligast så!!:) sen är det ju inte riktigt säkert heller:P

jo med mig är det väldigt förkylt och hostigt och mår illa ibland.. jag är i vecka 18 så borde vända tycker man.. men blir inte bättre av att man blir sjuk:S

hur e det själv med allt? har saknat våra samtal:)

hur gammal är den lille?



kramar

2010-03-14 @ 19:59:48
URL: http://alltochalltannatomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0