Toysarus!

Med tjejerna var de i dag... Har lovat dem att shoppa loss för deras pengar de fick då de fyllde år!.
Så de blev  typ en halvdag där inne , bara jag o tjejerna , mannen jobbade med köket hemma!
gick iallafall bra men de blev lite drygt efter ett tag då de ej kunde bestämma sig för vad de ville ha! och gå därifrån utan ngt fanns ju inte!

Men klara blev vi och hem kom vi , sedan blev  och mer mys. Kollade även på filmen , Van Wilder... skit bra film!
Tom med tjejerna gillade dem! de var ju tuttar i den! som de älskar, de har ju kommit in i den perioden nu:)
Nu skall jag ut o hjälpa min man med målningen för snart är väggarna helt klara i köket... inte långt kvar nu! jehaaaa....... Tjejerna sover alla utan Iza... hon kollar film o ritar som hon älskar!

Imorgon vet ja ej hur dagen kommer se ut!, men lördagen så ser jag fram emot! riktigt mysigt o kul skall de bli!
nu så.... ha de bäst!

jag o min stora tös i somras! vår mys stund är på kvällen då de små sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0