Väntar ....

Sitter här och väntar på att min diabetes sköterska skall ringa mig för att ta mina värden per telefon.. för jag avbokade min tid hos hennne!!!!!

Så jag hoppas de skall gå bra. Men hitills så känner de hela bättre med sprutor än pumpen, har dock ngr små höga värden då o då under dagen men de får jag nog bort då jag klarat inställningarna helt...
är fortf lite osäker till vad o hur mycket jag skall ta till målrtiderna då man måste tänka om helt!

Är helt olika mot pumpen i räknesättet till diser o kolhydrater, vad man äter o hur mycket man skall ta mm!
Men kom ju lätt in i de i pumpen så de skall nog gå bra med:)

Ett stort steg på vägen!!!! bra det! återkommer med vad läkaren sade!

Kommentarer
Postat av: Jimmyh

Hittade dig i diabetes tidningen. jag var också med i den. Härlig blogg. själv tycker jag det är mycket enklare med insulin pump. varför gillar du inte den ?

2010-03-05 @ 01:50:35
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0