Vilken dag!

Känns verkligen som de ärt helg nu när mannen är hemma och tjejerna röjjer som aldrig förr"! Bara att prata i mob är juen ens uppskattad, alla ungar skriker och tjoar .. Så lite egen tid!!! skulle ej tro det va?

Men men  på tisdag startar jag mitt jobb! då jäklar springer jag omkring med finkläder och lägger ut objekt samt anonseringen på Mäklarhuset inne i stan! jehoooo vad underbart!" hoppas bara jag kommer trivas med folket som jobbar där!!!!! Man är ju jämt så nervös av att starta nytt!

samt hur skall man hinna med att ta hand om sitt egna företag?.. jag hinner, får bli senare sovtider heeh!
Men har även funderingar på att byta till bankens redovisningsbyrå istl för vår revisor vi har!
tjänar bägge pengar o tid på det!!!!
Så har tänkt göra de nu denna måand!!!!


Men men! sitter nu här och kollar på fuskbyggarna! fy faan vilka idioter de finns!
ring oss istl om ni vill få de bra gjort!!! heeheh! vi är inga fuskbyggare här nä!!!!!!

nu kolla vidare! ha de så länge!!! kramis!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Catta!



Klart jag kommer ihåg dig, du fintade ner mig rejält på golvet ett par gånger. Det glömmer aldrig en målvakt :) Mia heter min gamla tränare, hon skrev faktiskt ett mail förra våren om att hon träffat dig. Mia och hennes man var den som parade ihop mig och Mattias så de var själklart gäster på vårt bröllop.



Bor du i Märstatrakten nuförtiden? Själv flyttade jag och mannen från Stockholm för 10 år sedan och sen har det varit handboll för hela slanten, första stop var Skövde, sen Köpenhamn och nu Aalborg. Nästa år blir det Tyskland och jag lägger skorna på hyllan.



Du är dig lik på bilderna, jäkligt fit också trots barnafödande :) Bra jobbat!



Kul att höra ifrån dig, nu får jag hålla lite koll på dig också genom din blogg.



Kram Madde

2010-03-04 @ 12:25:04
URL: http://maddegrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0