Vilken toppen dag

Dagen i dag har verkligen varit fantasktisk. ja bara älskar dessa dagar som denna.
Började med att vakna upp tidigt , gå upp o mysa med Trista, kolla på pippi o ligga o dra sig i soffan

Sedan frulle o fixa till sig, för att åka bilen mot svärisarna som hjlpte oss i dag med trista.... men när ja hade åkt ut från vårt hus så kolla ja på klockan o de visade sig vara en timme för tidigt. Så de vara bara till att vända på cadillacen o åka hem ifgen,,, en timme till som ja fikc ligga o mysa med tripsie. de var då verkligen mys. Så underbart söt o mysig hon var i dag..

Sedan så åkte vi... började nämligen jobba efter lunch, men kom till jobbbet en timme tidigare. men då fick ja mer tid att kunna gå igenoim allt ja gjort i går!!!
Så sen blev de full rulle. jag har verkligen varit i farten hela 5 timmar i dag. fått en stor del gjort.
Var idag mer nytta än besvär kändes de som, eftersom de är mycket jobb att lära upp en ny person arbetet!

Idag fick ja mer ansvar. jag fick hand om all annonsering, så allt som kommer ut i tidiningen "mitt i , innerstan" de har ja redigerat o lagt in" känner mig så duktig!
Så Madde, läs o njut du som bor i stan, även du Milla!!!

kändes skönt att få ha ansvaret, men bad även T. att kolla igenoim de innan ja skickade iväg de till tidningen.
Imorgon är de korrigering av de. Då lägger ja in de objekt o sånt som fattas.Mäklarna har tid till kl 15 att kunna fylla på med text o bilder som de kanske ej fick med i dag!

Jag lägger in objekten i en spec ordning, dyrast , innerstan, samt vilken stl p¨annonsen de skall vara. Sedan skall texten vara på ett spéc sätt med..Allt som ja skriver kommer med, tidningen redigerar ej det.
Utan skriver de ´fel o ja ej rättare de är det mitt fel! Så mycket ansvar:)

Sedna gjorde ja lite förelappar som delas ut innan visning!
 och även mitt t första objekt info blad! de som ni får då ni går på visningen, ja fikc läga bilderna , vilka bildr ja vill ha och sedan skriva ut i en bilaga. och ge till min chef som skulle ha till sin visning! spännadne men han gillade det!pusssst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0