1:a dagen över plusset!

idag var då förstadagen som tant! nu är man 30 plus snart då! heeh! eller är man?
känns bra förutom att rumpoan hänger mer än vad den gjorde som 29 åring! , man äör tröttare o är fortf sjuk! heeh!
Har även en sjukling till hemma , Trista! hmm. feber i natt och nu ligger hon o sover, hon som aldrig sover. Men de är pga febern!MEn pigg är hin dock när hon är vaken!

Sitter här o väntar på svärisarna skall komma, skall byta matta med dem så vi får en lime grön i stl för vår svarta. kul med lite färg!
Skall även när mannen min kommer hem iväg o fixa lite saker. Måste hämta maten som min svägerska fixat så bra till oss inför morgondagens fest! faaan va kul de blir! Synd så många avbokat bara!
Men Milla . dig hörde jaqg verkligen hur du lät! presic som mig där!

Sedan blir de mannens uppgift att fixa en hel del inför att köket skal bli bättre ordning .. mer klart. lite  småfix ni vet!

nu skall ja ta mitt kaffe så ja vaknar upp. legat i soffan o kollat på pippo sedan kl 07.
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gameltant, gammeltant, gammeltant, hihihi...



Åh vad skönt det känns att reta dig nu när du haft två månader på dig att reta mig!



Syns imorgon! LÄNGTAR!



Puss o kram

2010-05-07 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0