Ännu inget besked!

Har ännu inte fått ngt besked men ger de ialalfall till morgon dagen ,,, annars ger jag upp! Men bara för att ja så gärna vill detta kommer de ej gå min väg!!Men hoppas kan man ju. Och normalt för detta så  får man ej besked första dagen!!!! SÅ ja kanske skall lugna mig lite?
Men hur lätt är det!!!????????????

jajjaa men de blir nog bra i slutändan!
Nu sover Trispie,, hon har varit så mysig idag... vi grillade på kvällen, oxfile o sallad åt jag samt smak av lite potatis.... så gött men faan va mättat man blir av kött!

Morgon dagen kommer var så fint väder, soligt o 25 grader, betyder sola för mig!! jehaaa...
Och kanske en tripp upp till centrum, måste ju få lite motion oxå!!!
Börjat lite lätt bli frustrerad över att va hemma spec utan bil med!:( usch.. men så länge solen är framme gör de inget ,då bvlir man brun på köpet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0