Ännu mer irreterad men ändå glad!

Borde kanske inte skriva ddetta då får jag väl ett mess av Teessss. heeheh!
Nä men idag ringde jag försäkrtings bolaget med bilen o pratade  då vi skall in med den till lagning i morgon men bil faan starta ju inte, hur faan skall vi få in den då?
Så hon sade att ja skulle kontakta Hedins bil som vi köpte den av och de gjorde jag!!!
De kommmer fixa bilen, inte försäkringsbolaget utan bilföretaget, för de var i mars vi köpte den och har ju knappt kört med den eftersom de hela tiden varit fel med ngt!

Så han sa att ja skulle beställa en bärgare o fakturera dem , vilket ja nu gjort, den kommer vid 17 tiden o körs ttill svenska bil för en ordentlig genoimgång o lagning!!
Blir inte de bra denna gng tänker ja häva köpet som vi har rätt till enl komsumentköplagen enl försäkringsföretaget!! SÅ vi får se vad som händer! MEn aaaa så irreterad ja är!! Ingen bil. vi som köpt en ny bil borde va bra då ju spec då man köper från ett företag.. då vet man att en viss garanti finnes!!!

Hoppas nu de lagar den!

Sedna söta folk där ute.. gå med o reg er på spottify , gå genon hela så får ni de om ni värver folk o ja får med spotifyu . skiiit enkelt!

 klicka in er här: http://www.gratispremium.com/?ref=387479

Nu skall ja gå o hämta min sötnos hos dagmamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0