Bihålsinflammation

Håller el har fått en till bihålsinflammation, vaknade upp i går o mådde dåligt, idag hade de blivit värre. Kan knappt böja ner huvudet och de känns som en stor bomb som sprängs... så jobbigt..
jag fårt jämt bihålsinf när ja blir förkyld, och de sätter sig jämt i pannan vilket ej går att spola rent heller.. jobbigt!
Men får se hur dagen imorgon utvecklar sig annars blir de farbror doktorn! har bara ej tid att vaa hemma!
Ja har ju varit bort så mycket nu käönns de som, och jag som nyss fått nytt jobb med!:(

men vad gör man om man blir sjuk!, man står ut eller ej!.. så länge man ej har feber så!
Än så länge har ja klarat mig från de men ni sm haft bihålsinf vet hur hemskt de kan vara!!1
NMu vila innan jagskall ta mig ngt åt äta.. börjar få lågt bs... tog lite för mycket insulin. eftersom infekt gör att mitt bs legat lie högre än normlt!!

pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0