Blääääk...

Som Trista brukar säga... känner mig sååå tjock o äcklig just nu!.... ritktigt blääk.... måste börja träna igen, komma igng som innan.... jag vet att tidne är bara en orsak att neka träning till. ngt kan man alltid göra!
SÅ som ja tänkt mig ,skaffa en cykel så kan ja  cykla hela vägen till o från pendeln  istl för att ta bilen!, DÄr får jag gratis träning och sedan så min kvälls träning , som jag gjorde i förrgår, vilket ja har nu träningsvärk av!

jag körtde lite sit ups, men de känner ja ej av utan mer ben o rumpa med vikten som jag brukar. jehaa. men jag vill kunna känna så att ja ens ej kommer upp ur sängen , stolen el liknande, då mår man bra!
Så nu såå... efter vad ja känner o mår så är träning fokus nu!

Mia, skall vi köra igng pumpen nu i veckan????

Ja mår piss utan min träning, :( saknar mig i sommras, två bilder från sommaren på g till träningen i min Better Bodies!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0