DÅ var de min tur!

Idag skulle jag vara hemma mréd Trista för hon är sjuk, men vaknade upp och kände mig sjuk. Ont i halsen, tjock och näsan började täppas igen, ja får nämligen bihålsinf varje gng ja blir förkyld, och de kommer ej ut, sätter sig i pannan, (bihåolrna där)..

På eftermiddagen kom den dundrande huvudvärken, men nu har snoret börjat rinna!! men fasiken va jobbigt de kan vara!...S[ hemma sjum med mig o Trista!! hoppas p[ att snart bli bra f;r att kunna jobba o vara frisk till festen! .


Kommentarer
Postat av: Tess

Krya på dig hoppas att du är på benen snart. Vill se nya bilder på ert fina hem!!! Ha de bäst! KRAM

2010-05-03 @ 20:37:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0