Dagen D...

Idag blir dagen vi lngtat efter en tid, då vi skall ha min fest för att ja fyller 30 år! skall bli så kul att få nära o kära runt mig!: få träffas o bjuda på dryck o mat. De var länge sedan vi kunde göra de eftersom husbygget!
Igår blev de inhandling av mat mm, samt hämta maten från Liljeholmsgallerian av Vivals cafe där min svägerska Elli jobbar! referenser o sånt på maten kommer sen! men kan lova ,den ser ortoligt smaskig ut o käönner ja min nära kära rätt så är den det! hon är bäst på det!

Blev ävcen en liten shoppign, köpte en ett års present till Max som firas på söndag...
Och jag fick mig en sååå efterlängtad höst o vår jacka, en skinjacka från Cubus, såååå snygg. o den satt som handen i hansken!..... bild kommer när ja har den på mig sen!

nu fix inför dagen!, känner mig bättre idag!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att ni hade kul på festen:) Jag har också diabetes och vet att det är en kamp. Tycker att det är kul att kunna ha kontakt med andra som har det!

Ha det bra!



Mvh Malin

2010-05-09 @ 10:27:58
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0