Dagens Träning!

Till viss del är avklarat! har just nyss varit uppe iCentrum för att uträttat en del ärenden som var viktiga även handlat o hämtat ut lite kläder från HM... gillar dessa skarpt. blev en sommar vår jacka, svart . samt två tröjor!!. lite slappar modell!!! så snyggt! de var rea så då kunde man ju slå till!

Passade på att träna då jag tog mig en fett prommis upp istl för vår trasiga bil som ej ens går att åka längre.. brommsarna är helt slut!
De toig mig ca 35 min så svettig är jag nu!...Får se om jag tar mig en runda ikväll beroende på hur jag mår.. bihålorna ´känns av ordentligt!" hmmm!!!!
Men kväleen avslutas med dagliga sit ups med vikt samt benträning
med vikt!


Kallas de och snart är den på topp!!! bara se småmål som man sedan sätter upp för större mål!
Jag försöker ta ett litet steg i taget!

första steget är för mig är att:
* börja äta nyttigt, undvika godis, kakor o sånt! vilket jag nu gjort i 4 dar!.
* efter de känns ok då går jag vidare med strängare diet!
* Börja med träningen, ett steg i rätt riktning, först kanske små prommisar
* när jag komit in i det, så ökar jag på dosen! För att avslutningsvis kommer den vara som vanligt med träning minst 3 dar i veckan!

* så mitt mål är att ta små steg sedan öka på! ett riktigt bra sätt!
Vilket jag faktiskt redan känner resultat i , mín kropp lkänns bättre. jag mår bättre utan godiset o onyttigheterna och känner mig mindre i kropppen!



Kommentarer
Postat av: Fia

Halloj tjejen! Här i USA skulle du trivas med all hopping ;) Hoppas allt är bra, själv hade jag tidigare idag en skitläskig käning :( Kram

2010-05-18 @ 00:10:39
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0