EN aktiv kväll!

Blev en aktriv kväll med hämte av vår bil på verkastad lämna den andra och sedan till svärmor för att säga hej, trista har gått o ropat efter vaari o mommo hela dagen så vi måste ju då hälsa på dem!
Sedna då passade vi på att hämta upp lite saker dfrån deras källare som vi haft i förvaring! Dock var de ej så mycket som vi trott!! Tror nui de bara är gymmet kvar!! jehaa!!

Sedna hem och städa, medan mannen hoppade stuttsmatta med Tripsie!
Jag gick igenom mina saker i gillestugan o kontainer, hittade min gamla sommarkläder, lite av dem ialalfall!
Samt liteannat kul! som julafton!

Men mina stävlar , de bruna höga har jag ej en anning om vart de kan tagit vägen! hittar ej dem ngn stans!
tROR ÄRLIGT NGN SNOTT DEM!  ja vet att ja haft dem när ja bott här o nu är de borta..
om mina handbolls skor blir snodda här   så klart de kan bli snodda med!!! känns som de fattas en hel del saker!! Muuuu... irreterat!!!

Men nu sitter ja här, Tripsie somnade nyss!!!!... och ja skall forts städa. tvätta mm!
Imorgon väntas en ännu aktiv dag, städ med att fixa alla kontainer saker som skall slängas, tvätta och imorogn kommer vi bygga en hel del på huset! jehaaaa.. fixa fasaden på taket. måla o ha oss!! mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0