En bra start!

Idag startar jag mitt nytta liv en del av de ialalfalL!. Ja har känt mig sååå nere sista tiden jag som är så van att alltid träna röra på mig mm ioch nu när vi har vårt husbygge så hinns tiden ej med man orkar inte lika mycket mm och ja måste verkligen ta tag i livet med träningen nu!!!

Så då är denna dag toppen, en måndag ,nu vecka o månad... kan de bli bvättre!?
Så jag började med invägning. .Trott att vågen skulle peka mycket mer högre än de gjorde.. Den stog typ still mot sist.. även om vikten är de samma typ så är ja ej dessama! så ja måste nu!! Men en bra start i alalfall var det!

Maten blir bättre nui , inget små ätande , inget strul, en ätar dag i veckan de måste  man ju få ha! Att förbjuda godis mm är dåligt. men att dra ner de till en dag i veckna kan man . samt ja har lärt o märk på min kropp att pom ja ger mig själv en ätar dag så har ja bättre förbrännig!! samt med de nya Synerlin så kommmer de göra susen!
jag känner en viss del ökad tempo, motivation mm! så ja känner mig piggare o de är toppen!!!
Mått mm kommer ja ta sen!! men får se när!
tycker detta med mått kan vissanpassa sig lite, de kan bli fel. man mäter sig på fel ställe o måtten visar ej dessammma! Jag går hellre på kroppen, kläder mm!!! och självklart lite vågen!!!

vewrt ju att när ja börjar träna så kommer vågen visa plus. pga musklerna väger mer!! så är de jämt!!
när ja gjorde upphåll med träningen så förlorade ja musklerna o vägde mindre... mänskligt va???? heeheh!

Nä nu Ingela så kör vi!!! vi kämpar på du o jag!! tillsammans är vi  starka!? eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0