En fulländad dag!

Vaknade upp lite less spoec på vädret! jag som hade sådanna planeringar. men men sånt är livet!
Vi tog de lungt på morgonen! vaknade upp kl 8 men kolla tv å mös fram till 11.
Gjorde mig iordning för en sväng till barkarby med man o ena dottern!, jahaa fick med mig han på ikea , och hela sverigen var ju där denna regninga dag men vi kom igenom, med lite smått som djuupa tallrikar i limegrönt som resterande servisen, durkslag, trista fick med sig ngn slags kött pensel.. som åkte ner o såg de då vi var i kassan. alltid bra säkert att ha:)
sedan så blev de en bänk till vår tv bänk som vi alltid velat göra lite större!! så nu är den komplett. bara täcksidor som skall lackas på sidorna i vitt!! så snyggt de blir!!! bild kommer!!!

Och efter de så påkte vi hemmåt, började montera, fixa och pula, vi tog de lite lugnare på dagen än vad vi tänkt oss men ibland behöver man med det!!! Fredagen o lördagen var intensiva jobbar dar så vi är värda detta!
Men om vädret blir bra denna vecka så blir den en hemsk jobbar vecka, måste gööra klart vissa saker på taket.. upp med panelen som ej kom upp ordentligt bla!

Men nu sover töswen, mannen jobbar o jag skall hjälpa han, tog bara en liten brejk!!!!!
kommer snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0