En hård dag

Idag har vi varit ute och jobbat på taket hela dagen från start på morgonen! eller jag startade med en timmes solning ute medan mannen min satt o spelade, tjejeerna var i lekparken och Trista sov!! ganska skönt !!!
Sedna kom svärisarna o hjälpte oss igen, tusen tack, vad hade vi gjort utan dem!!!

De passade barnen och ja samt mannen var på taket, Jokke gjorde jobbet här nere o levererade oss de vi skulle ha! Så bra... perfa att vara tre st o jobba!Men kan lova er att de är sååå jävla varmt där uppe! Plåten allstrar så mycket vämre så man dör!!

här kommer lite bilder från helgen som varit!


jobbet som vi gjort! lagt plåten om igen och satt panel....... denna dag var de lite värre. regn resp sol om varandra. där av ser ja grining ut:) hehehe!!





Avslutar med ett fint kort ja hittade på Vaari o Trista på vår kryssning vi var på för ngn månad sedan!
Tjejerna har ja på min mob så dessa kort kommer upp imorogn även på min outfit från 30 års festen!!! för de som vill se!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka fina bilder på Trista och vad ni är duktiga med huset :)Fint blir det!Ses imorrn kram

2010-05-31 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0