EN mysig dag!

Har haft en mysig dag med kims släkt från finland! de kom redan kl 10 ytiden och sedan åkte ja hämta tjejrna och hem igen!... ös och snackade.. samt åt lie sedan bar de av mot willys. inahdlade mat till helgen och grillmat till kvällen, samt lite shopping i outlet butiken, blöev lite sött till lillla MEa..... deras dotter.. ur söt tjej!!
De blev en lee hoodie och t shirt från Lee. Trista fick med en Lee t shirt!

Sedna så åkte  vi hem o grillade och  lagat i vår nya ugn,,, har även diskat i nya maskinen , så underbart!!!
Efter vi åt så kom resterade familjen, svärmor med resterande släkt från finland! Snacka skit, och hADE BARA HELT UNDERBART!
... nu sitter ja här o årkar knappt hålla upp ögonen!;,,,,, tjejerna sover o jag planerar inför morgon dagen, då jag skall med o shoppa, stinsen får de bli!!!! skall bli kul! hoppas ja hittar ngt bara..




Blir även sista svullar dagen i dag, imorgon kommer en ny start bli, bra mat, nyttig o rörelse!!! De är mittt nya liv!
Skall se o m ja kan inskaffa mig en cykel med! ananrs får ja ta motions cykeln heheeh!
näää kom igen där ute nu, hjälp mig att pusha poå så ja klarar detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0